Followers

Friday, February 18, 2011

no more F U C K ~

haha .. why 'no more fuck' ?.. cause i just found my spek !.. aku tahu lah salah ejaaa .. hm .. biaq p lah .. semua nya berlaku bila kak zulaikha ddk sblah aku .. haha .. aku cita kat dia pasal spek aku y hilang tuh .. then , tiba tiba dia kata " eh .. ada kot .. hm .. dekat naim! "   dia teros pergi kat naim .. aku pon follow lah dia .. naim tuh dia main main kan aku .. dia kata dah patah lah .. pecah lah .. aku dnga .. sayuu jee .. sedih ohh .. pah tuh dia kat" eh , aku gurau jee lah .. ada dekat haikal " 
wahhhhh!.. aku mintak kat haikal !.. then dia bagi !!!.. oh .. saat tuh , memang berbunga habeh lah hati aku .. aku rasa nak nanges jee .. haha * O V E R ~
haha .. then , aku pakai lah ... nak lepas rinduuuu .. haha .. eh !..
Nazmi potong rambut !!! ..
C U T E G I L A !~
haha .. sumpah c o m e l .. haha .. dah dah .. hm .. tadi dia tak cakap pon dgn aku .. myb dia still bad mood sbb spek dia pon baru hilang semalam !.. eh ?.. adakah ini sesuatuuuuuuuuu ........ haha .. tak mungkin .. tak mungkin .. eh !.. dan aku baru tahu y aiman tuh adik ehsan .. * asal ada topikk nih ?.. haha
btw , aku agak sedih sbb dia tak bercakap dgn aku .. but , aku tak kesahh .. sbb aku pon tak nak ggu dia kalau dia tengah bad mood .. takottt ~  haha .. hm .. haha .. tapi masa aku nak balik , dia ada tegor aku .. bila aku nak jawab apa y dia tnya .. tiba tiba anak si parilah tuh potong line aku nak bercakap dgn Nazmi !~  jahat kau ziela !.. dah lah susah aku nak bercakap dgn Nazmi tuh .. jahat .. jahat .. jahat .. aku merajukk dgn ziela .. hm .. aku pulakk y jadik bad mood ... geram geram !.. hm .. byebye !..
Assalamualaikum ~

geram+marah+suka+sedih !
IzreenAtiqaSezali :b

No comments:

Post a Comment