Followers

Friday, February 4, 2011

The Truth is ......

hm .. haha .. hm .. mmg pon .. selama nih aku DENY y aku suka sgt sgt dgn penyanyi nih .. aku tkthu lah kenapa remaja sekarang tak suka dgn dia .. mungkin sbb dia ada whole package kan ?.. 
yelah .. dia hensem , comel , tip top , suara pulak .... mak aihhh .. memukau ~
haha .. hm .. aku sendiri tkthu asal aku tk suka dia dulu .. hm .. tapi bila aku dengar lagu lagu dia , hm .. perasaan suka tuh ada balik .. hell yeah !.. haha .. 

Information ~
* esok aku balik KAMPUNG !.. yeah !.. homework ?.. Ya Allah !.. 1 pon aku tak buat lagi !!.. aeygo !.. bertimbun dalam bilek tuh !.. 
sapa nak tolong aku buat homework angkat tangan ?! aku bg upah .. cepat cepat book sub apa y korang nak .. haha
* aku dah gilaa + merepek !
* aku suka orang lain .. tapi bercinta dengan org lain .. pelik kan ?.. aku mmg dah betul betul GILA !..
*please lah !.. aku nak cuti lagi 1 minggu ):


Izreen Atiqa Sezali ):

No comments:

Post a Comment