Followers

Thursday, March 24, 2011

H A P P Y xD

hari nih aku kena balik jalan kaki sbb angah ada hal dia .. so , aku dah cadang dgn dj nak stdy dgn dia .. maklum lah , mggu depan dah ujian .. so , kena lah stdy .. haha .. hm .. bila nak balik tuh .. aku ternmpk basikal ramadan kat depan surau .. ingat nak balik dgn dia . tapi ada kak khairul .. hm .. dia kata dia y balik dgn ramadan .. aku pon .. oh .. okayy .. then aku dgn dj plan nak lepak kat taman .. jalan jalan sekali ramadan naik basikal pusing pusing depan kiteorg .. borak borak .. tp , aku soh dia balik dgn kak khairul .. mula mula dia pergi , then dia berhenti .. dia kata kak khairul tuh bukan penting pon .. dia nak teman aku balik .. hm .. which mean aku nih penting lah ?.. haha .. pasan .. tp , aku tak sampai hati tggl kan dj .. tp dj kata fine jee .. hm .. aku pon okayy jee lah .. hm .. jalan jalan dgn madan .. hee .. rasa selamat jee .. haha .. yelah , sbb ada lelaki jln sebelah kita kan ?.. hm .. kami borak borak .. aku kesian kan dia sbb dia bawak basikal .. dia tolak jee basikal sepanjang perjalanan kami .. then aku panas , pah tuh dia bg file dia kat aku .. konon protect muka aku lah .. haha .. hm .. aku agk kecewa sbb tahu the truth .. hm .. dia mmg suka kat kwan aku y sorang tuh .. tp dia kata dulu jee .. hm .. maksud nya sekarang tak suka dah ?.. haha .. hm .. nth lah .. aku tkthu nak cerita apa sbb mmg bnyk sgt perkara y di cakap kan .. hm .. aku jln jee ikot dia sbb dia kata jln ke rumah aku ada short cut ke rumah dia .. lama lama aku tnya ..

"rumah kau kat jalan mana nih ?"

then dia jawab ,,

"kat jalan belakang td tuh .. hehe "

hm .. dia kata dia nak hntr aku smpay ke rumah aku .. aku marah kat dia tadi sbb aku nih jenis y tak suka susah kan orang .. tp , dia dah susah kan diri dia utk aku .. hm .. sweet kah ?.. haha .. pape pon , pah tuh dia haus .. so , aku belanja lah dia air .. air kotak soya .. haha .. bila nak smpay rumah , aku rasa lain .. sbb dah tak jalan dgn dia dahhh .. huhu .. gedix .. haha .. hm .. dia pon balik ah .. hm .. aku rasa dia sangat sangat sweet !.. untung siapa y dapat dia .. siyez aku cakap .. dia caring .. hm .. okayy ah , out dulu .. happy nih .. haha !.. bye ..

Assalamualaikum (:

IzreenAtiqaSezali xD

No comments:

Post a Comment