Followers

Tuesday, February 15, 2011

haha .. happy (:

hari nih aku keluar dgn NAZMI y comel !.. plus kawan dia yang bernama Syahmil .. baru tahu dia adik afiq kacak .. haha .. dia kata muka aku macam Syarmine Aqila .. haha .. tidak sama sekali .. Mine tuh comel sgt lah .. huhu .. haha .. kami keluar ber3 .. actually , tak jadik nak keluar .. tp last minute lah si nazmi tuh call aku ajak gie KLCC .. huhu  .. aku pon on lah .. haha .. kami tgok cita The Green Hornet .. Jay Chou <3 awww ~ so cute ~
masa tuh pkol 3 baru .. wayang start pkol 4.30 .. lama lagiiiii .. haha .. so , kami decide nak makan ,, aku tak makan pon .. tak ada selera .. haha .. hm ..  si nazmi dgn syahmil makan Mcd .. tapi , nazmi tak makan burger nyee !.. geram aku .. membazirrr jee lah budak tuh .. geram aku .. ish .. tapi aku paksa dia makan .. tak makan jugak budak tuh .. so , kami tggl kan jee kat atas meje tuh .. membazir lahhh =='
alaaa .. kaya kan ?.. haha .. hm .. kami tgok wayang tuh .. mmg best lah !.. cita dia fun .. bnyk kelaka .. suka sgt sgt .. haha .. hari nih kami ber3 bnyk gelak gelak .. haha .. hari nih best sgt sgt .. kami ber3 masa nak balik boleh pulakk lah sesat dalam KLCC tuh .. adesss ~
malu gila .. boleh pulakk lah kan sesat .. haha .. pape pon , kami selamat jee sampai .. haha .. hmm .. aku rasa lain macam hari nih .. nth apa nth y aku rasa .. aku sendiri tak tahu .. haha .. bengong jee aku nih .. haha .. apa apa jee lah ..

* special thnx to 
- Nazmi & Syahmil -
 nt kalau ada masa nt , kita HANGOUT sama sama lagi (:

seronokseronokseronok ~
IzreenAtiqaSezali xD

No comments:

Post a Comment