Followers

Friday, February 11, 2011

Sayang Gila (:

 * love u guys :B


haha .. pelik jee kan tajuk kat atas tuh .. hm .. aku actually rasa serba salah sgt .. nth kenapa .. eh ?.. apa aku merepak nih ?.. hm.. haha .. betul kata Nazirul y aku nih BINGAI ~
aku nak bgthu y :
Aku Sayang Gila Dgn Adik Adik Angkat Aku !!!!
haha .. dua dua tuh aku sayang sama rata ok ?.. jgn lah terasa hati sgt .. hm .. aku tak thu lah asal aku buat pasal nih .. hm .. mungkin sbb aku tak reti nak menunjuk kan rasa sayang aku kat orang .. haha .. bukan senang kot .. yelah .. dah lah aku nih agak kurang cantik kan .. mmg susah orang nak terima kadang kadang .. yelah .. manusia zaman sekarang kan suka memilih .. kan ?.. kan ?.. kan ?.. aku ?.. memilih ?.. tak kottt .. haha .. hm .. yelah yelah .. sikit jee .. sikittttt jee .. haha .. hm .. dah lah .. 
nt aku lagi mengarut , merepek jee tulis .. haha .. okey .. byebye .. 
Assalamualaikum (:

* =='     =,='  
- muka pelik eh ?.. baru tahu !.. thnx faiz darlis B) -


IzreenAtiqaSezali :*
LOVE u adik A & adik N !~

No comments:

Post a Comment