Followers

Monday, March 7, 2011

aku nak jdk nom 5 !.. haha xD

semalam aku tgok wayang dengn arzy , bebe & haris !.. semalam keluar pergi wangsa maju  nak amek arzy lepas kerja jee pkol 4 .. dah jumpa dia , dia tukar baju semua .. kami tggu dlm pkol 4.30 kami decide nak pergi klcc .. ingat nak pergi wangsawalk .. haha .. tp , klcc still the best !.. haha .. smpay ka klcc , tempah tiket .. tgok cita .. i am number four .. best shial cita dia .. gempak gila .. haha .. hm .. tiket wayang y awal time tuh pkol 7.10  .. amboi .. 2 jam lagi .. hm .. nak pergi mana eh ?.. so , kami pergi kfc .. makan makan !.. lama gila kami duduk di situ .. kami gelak gelak kuat kuat !.. miss tht moment ,, haha .. masa kami dok sedap gelak ketawa .. ada sorang abg kfc nih pandang kiteorg smbil tersengih sengih .. btw , u're so adorable bro !.. ahaks !.. haha :p
so , pkol 6.50 kami blah .. pergi kino jappp .. then , baru pergi pawagam .. haris belanja aku sweet corn !.. yeayea !.. haha .. mcm budak jee .. dah tggi betul budak tuh skrg .. haha .. hm .. aku kena duduk sebelah haris =,=  haha .. hm ,, then , kami keluar pkol 9 .. jalan jalan kat klcc .. kena jalan cepat cepat sbb klcc nak tutup dah .. haha .. so , kami pon balik lah .. smpai umah pkol 11 .. bila smpai rumah tuh , aku terpike ..

" esok ahad ke isnin ?.. halamak !.. isnin lahh !.. "

aku kelam kabut tgok jadual semua .. naseb baik hw aku dah siap !.. pfft ~  haha .. tht it for today .. byebye ..
Assalamualaikum (:


IzreenAtiqaSezali :b



nih cita dia !.. best !.. gempak !..



ALEX PETTYFER
nih lah hero dia !!.. 
comel kan ?..
haha ..

No comments:

Post a Comment