Followers

Thursday, March 10, 2011

what am i thinking ?..

apa nya yang sweet ?.. haha .. hari nih kan , aku ingat ada choral speaking .. so , aku dah cakap dgn angah y anku nak balik pkol 3 .. tuptup , choral speaking tak ada hari nihhhh .. huhu .. aku pergi , setiap public phone kat skola tuh , semua nya rosak rosak .. duhh ..then , aku terserempak dgn geng ramadhan .. dia teman kan aku carik public phone y lain .. tp , tak ada .. mmg semua nya rosak .. huhu .. so , aku stay jeelah dgn dia .. hmm .. sweet gk dia doh .. tak sombong ..kami borak borak .. aku ckp kat dia , y aku rasa nak tarik diri drpd choral speaking .. tapi , dia sekeras keras nya bantah keputusan aku tuh .. tak thu ape .. lama lama baru dia ckp ..

" aku tak ada semangat lah nanti .. "

aku pelik dah bila dia cakap mcm tuh .. tp , rasa sikit teruja .. haha .. yelah .. ada orang perlu kan aku .. baru aku tahu .. haha .. hari nih jugak aku baru tahu y kawan ku y sorang nih buat cita ... tak nak cakap siapa dia .. dia kata kat aku y ramadhan suka dia .. bila aku tnya ramadhan , ramadhan deny .. ramadhan kata ..


" aku ckp dgn dia sbb aku berminat nak kawan dgn dia jee ..
bukan nya suka kat dia .. aduhh "

haha .. hmm . syok sendiri rupa nya minah tuh .. hokhok .. lama jugak lah kami borak borak .. tapi , tiba tiba muncul 1 topik pasal C O M E L .. ramadhan gelak gelak .. hm .. then dia kata .. 

" selalu nya lelaki malu nak ckp kat perempuan y dia tuh comel ,, cantik .. kan ?.. "

aku gelak gelak jee .. smbil mengiya kan .. huhu .. then dia kata ..

" mcm kau lah .. dah lah baik .. comel pulakk tuh .. "

aku dengar dia kata cm tuh , malu lah aku !.. huhu .. he said again and again .. haha .. aku pulakk .. kata ..
" tak tak tak tak tak tak tak tak tak "

haha . malu aku time tuh .. then dia pergi sbb ada hal nak kena buat .. okayy .. aku tggu dia .. hm ?.. haha .. masa tuh pkol 2.50 .. dia ada jamuan makan .. hm .. aku nak balik pkol 3 .. hm .. aku menanti dia dgn penuh sabar .. haha .. hm .. lagi pun , angah smpai 10 minit selepas masa y ditetap kan .. so ,, i waited for him .. hee :p
then .. pkol 3.10 tepat , dia turun .. aku happy !!! .. erk ?.. hm .. urm .. haha .. aku cakap lah .. 

" okayy lah .. aku nak balik .. huhu .. "

pas tuh ramadhan kata ..

" jom lah .. aku hantar kau ,, jom (:  "

aku tak tolak lah .. dah dia y offer diri dia sendiri .. huhu .. then , kami jalan jalan smpai ke tmpt basikal .. dia amik basikal dulu .. tp tak jadik sbb dia ada petonq ?.. betul ke ejaan aku ?.. haha .. lntx ah .. hm .. aku soh dia pergi petonq .. tp , dia kata dia nak hantar aku dulu .. hm .. okayy .. dia hantar aku smpai bawah .. sangat sangat baik !.. haha .. mama & angah tgok jee .. haha .. malu aku !.. haha .. btw , thnx ramadhan !..


Assalamualaikum :D

IzreenAtiqaSezali xD

No comments:

Post a Comment